Partner serwisu
Pasażer i linie lotnicze

Hit sezonu: Polacy pokochali Maltę

Dalej Wstecz
Autor:

eSky

Data publikacji:
14-12-2025
Ostatnia modyfikacja:
11-12-2025
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. eSky

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER I LINIE LOTNICZE
Hit sezonu: Polacy pokochali Maltę
fot. Emmanuel Cassar/Unsplash
Malta od lat urzeka Polaków swoją niepowtarzalną mieszanką historii, śródziemnomorskiego klimatu i niezwykłego uroku, który trudno znaleźć gdziekolwiek indziej. To niewielkie państwo położone na krystalicznie błękitnych wodach Morza Śródziemnego stało się w 2025 r. drugim najchętniej wybieranym kierunkiem przez użytkowników eSky. W 2 lata liczba klientów, którzy polecieli na Maltę, wzrosła aż o 1283 proc.

Malta zachwyca na każdym kroku. Wąskie, złociste uliczki Valletty, wpisanej na listę UNESCO, tworzą labirynt pełen barw, zapachów i dźwięków, które przenoszą podróżnych wprost do czasów rycerzy Zakonu Maltańskiego. Mdina, nazywana „Cichym Miastem”, zachwyca spokojem i atmosferą, która pozwala choć na chwilę zatrzymać się w biegu codzienności. Klify Dingli, jedne z najwyższych w Europie, oraz niezwykłe formacje skalne na Gozo przypominają, jak spektakularna potrafi być natura na tak małym skrawku lądu.

– Malta to absolutny hit sprzedażowy. W 2025 r. była drugą najchętniej wybieraną destynacją przez naszych użytkowników, a w przyszłości może stać się nawet numerem 1. W tym roku odnotowaliśmy już ponad 112 proc. wzrost liczby klientów r/r, którzy wybrali się na Maltę oraz aż 1283 proc. w porównaniu do 2023 r. Ta wyjątkowa wyspa przyciąga o każdej porze roku. Kiedy najlepiej lecieć na Maltę? Użytkownicy eSky.pl najchętniej wybierają ją na kilkudniowy city break w miesiącach zimowych. Temperatura do 20 stopni, słońce i wyjątkowa atmosfera bez tłumu turystów tworzą niesamowity klimat, który sprawia, że turyści zakochują się w Malcie od pierwszego wejrzenia – mówi Hubert Choroszewski, Media & Partnership Director w eSky Group.

W 2025 roku, blisko 20 proc. wszystkich rezerwacji w eSky to podróże na Maltę. Wśród miast, które odwiedzają klienci internetowego biura podróży, dominują Qawra, Mellieha i Sliema. Tak wysokie wyniki sprzedażowe to efekt coraz szerszej promocji Malty w Polsce. eSky.pl od lat współpracuje z regionalnym biurem Maltańskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie, które odpowiada za budowanie marki tego wyspiarskiego kraju. Każdego roku dedykowana kampania sprawia, że rośnie liczba turystów, wyruszających z Polski na Maltę.

– Współpraca z eSky Group okazała się niezwykle wartościowa. Dzięki wspólnym inicjatywom marketingowym biura Maltańskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie oraz kampaniom medialnym realizowanym z eSky osiągnęliśmy imponujące wyniki sprzedaży pakietów wyjazdowych na Maltę - szczególnie w okresie od listopada 2025 do marca 2026 r. Ogromna liczba miejsc oferowanych przez linie lotnicze obsługujące połączenia na Maltę również odegrała kluczową rolę, umożliwiając nam osiągnięcie tak znakomitych rezultatów – podkreśla John Mary Attard, regionalny dyrektor biura Maltańskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie.

W 2026 roku eSky Group spodziewa się dalszego wzrostu liczby klientów, którzy planują loty na Maltę. To kierunek, który łączy historię, wyjątkową kuchnię i zapierający dech w piersiach krajobraz. Jest miejscem idealnym na city break i dłuższe wakacje, zarówno dla par jak i całych rodzin.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

140 dni na odkrywanie świata w 2026 roku

Pasażer i linie lotnicze

140 dni na odkrywanie świata w 2026 roku

eSky 13 grudnia 2025

Rajskie wakacje w samym środku zimowej pluchy

Pasażer i linie lotnicze

Daniel Truică (ITH, Fru.pl): W Polsce rośniemy coraz szybciej

Pasażer i linie lotnicze

Jak podróżują Polki? Kierunki, wydatki i długość pobytu za granicą

Pasażer i linie lotnicze

Odbudowa ruchu na rynku ASEAN dzięki turystom?

Pasażer i linie lotnicze

Odbudowa ruchu na rynku ASEAN dzięki turystom?

Mateusz Kieruzal 30 listopada 2021

Turystyka: Wiele niepewności, ale wciąż duży potencjał rynku

Pasażer i linie lotnicze

Zobacz również:

140 dni na odkrywanie świata w 2026 roku

Pasażer i linie lotnicze

140 dni na odkrywanie świata w 2026 roku

eSky 13 grudnia 2025

Rajskie wakacje w samym środku zimowej pluchy

Pasażer i linie lotnicze

Daniel Truică (ITH, Fru.pl): W Polsce rośniemy coraz szybciej

Pasażer i linie lotnicze

Jak podróżują Polki? Kierunki, wydatki i długość pobytu za granicą

Pasażer i linie lotnicze

Odbudowa ruchu na rynku ASEAN dzięki turystom?

Pasażer i linie lotnicze

Odbudowa ruchu na rynku ASEAN dzięki turystom?

Mateusz Kieruzal 30 listopada 2021

Turystyka: Wiele niepewności, ale wciąż duży potencjał rynku

Pasażer i linie lotnicze

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij